ההשתלמות הקרובה

השתלמות כלנית לבקעה הצפונית – 24.2.2021

השתלמות מס. 6 לשנת תשפ"א

לחברי חוג כלנית שלום,

ההשתלמות הבאה, השישית במספר בשנת תשפ"א, תערך ביום רביעי 24.2.2021 לאזור הבקעה הצפונית, ולא כפי שנרשם בתכנית השנתית; עקב מיעוט הגשמים בכל אזור הנגב ובפרט באזור הר-הנגב והנגב הצפוני, אנו מעבירים את אזור ההשתלמות מהר-הנגב לאזור הבקעה הצפוני, מנחל תרצה (ואדי פרעה, הג'יפטליק) ועד דרום הגלבוע.

מקום ושעת המפגש: תחנת הדלק – "ציפורה", בצומת הכביש העולה ליישוב ארגמן, 4.5 קילומטר צפונה מצומת אדם (צומת הגיפטליק) בשעה 07:30 . מי שמאחר יתקשר בבקשה למימי רון 052-8746424 והיא תפנה אותו לתחנה הבוטנית הרלוונטית.

תחנות ההשתלמות:

  1. קניון חרובה(ליד ארגמן) ואתר "הגלגל – הסנדל של אדם זרטל" ליד ארגמן
  2. ואדי אום-סידר, רס נקב אל-בקר וחזרה אל מרג' א-נעג'ה (כביש הבקעה מס. 90)
  3. נחל פעמונית (פ.ירושלים) ומצלעת אוג קוצני מצפון לנחל תלכיד
  4. שמורת רתם משכית
  5. בורג' אל-מאליח
  6. חברת אלת המסטיק במבואות תיאסיר

תחנות ההשתלמות עשויות להשתנות לאחר סיור ההכנה. מסלולי התחנות קצרים (עד 1 ק"מ פרט לתחנה-2) בעלי קושי הליכה בינוני אך חלקם ללא שביל דרוך, בדרגת קושי דומה להשתלמויות הסתיו. בדרך כלל אנו מספיקים רק 4 תחנות מהן תחנה אחת גדולה (הפעם תחנה מס.2) בה ההליכה היא בת 2-4 ק"מ. אך לעומת הפעמים הקודמות – הפעם יהיה חם ומומלץ להביא הרבה מים(אין נקודות מילוי !), קרם שיזוף, כובע, תרמיל גב ונעלים גבוהות. בדרך-כלל אנו עושים ארוחה פורמלית אחת בצד המכוניות, ומקווים לצל…

אנו מצרפים גם את טופס "התוכנית השנתית של השתלמויות כלנית"; נולדה השתלמות נוספת מספר 7 לתאריך 24.3.2021 !. כל ההשתלמויות השנה מתקיימות בימי ד' בשבוע!. כמו בשנים עברו, אנו נשתדל מאוד מאוד לא לשנות את מועדי ההשתלמות ולא לבטלן על אף "ימי הקורונה". עובדה שהצלחנו בכך באביב הקודם ואפילו בסתיו האחרון…וזאת הרבה בעזרת שיתוף הפעולה שלכם ו"רוח הטבע" השורה על כולנו.

השנה אנו מנהלים את כל הפעילות המשרדית של השתלמויות כלנית והתקשורת עם החברים, דרך אפליקציית טלגרם, בקבוצה בשם "חוג כלנית". אנא הירשמו לאפליקציית "טלגרם" וגם לאפליקציית התשלום "פייבוקס". PayBox.   עזרה בהרשמה אפשר לקבל אצל איריס שגיב – 052-4442640 ומימי רון – 052-8746424. אנו מודעים ל"עכבות המוצדקות" שיש לחלק מחברנו להעלאת אפליקציות ו"שעבוד" לעולם הדיגיטלי…אך אין ל"חוג כלנית" אפשרות תאום וביצוע אחר – אל תתביישו לבקש סיוע ממימי ומאבי שמידע- 054-8820172.

הסבר על התחברות לאפליקציית טלגרם תמצאו באתר כלנית, בסרגל העליון השחור הצביעו על "השתלמויות כלנית" ולחצו על "כל המידע על השתלמויות כלנית" שם נמצא קישור להסבר מפורט להתחברות לטלגרם

מפאת המצב של ימי הקורונה, אנו ממשיכים להתנהל בימים אלה רק באמצעות מכוניות פרטיות. נפתחה קבוצה באפליקציית טלגרם  (דומה מאוד לשימוש כמו באפליקציית  ווטסאפ) בשם "חוג כלנית – קבוצת שיח" בה אפשר להתארגן על נסיעות משותפות. ומי שמתקשה ואובד עצות "אל מי להצטרף" בשמונה בלילה, ליל ההשתלמות,  – שיצלצל למימי רון  או לאבי שמידע; "שרות כזה – קיים כמעט רק אצלנו" !

=====================

ההרשמה והתשלום באפליקציית פייבוקס PayBox וגם אצל מימי רון  052-8746424 mimiron47@gmail.com    –

להלן קישורים להרשמה ולתשלום בפייבוקס:

 

דרך התשלום בפייבוקס:

יש להוריד את אפליקציית Paybox   מ- AppStore  אוGoogle Play . אחרי ההתקנה ופתיחת האפליקציה, יש לעקוב אחר ההוראות הרישום המופיעות בטלפון (רישום פרטים אישיים, הוספת אמצעי תשלום – כרטיס אשראי או חשבון בנק).

קישור לתשלום להשתלמות זו:   https://payboxapp.page.link/9fqLvkkkhLTEap9n9

 

 

חשוב להצטייד בתרמיל, מים לכל היום, כובע, קרם הגנה מהשמש ואוכל לכל היום. הפעם "כל התחנות קלות" ואין בהן הליכה ממושכת משני קילומטר או עליות קשות. אך כרגיל- "איננו מתחייבים ללכת בשביל סלול – לימוד הצמחים ונפלאותיהם הוא אשר מנתב את דרכינו". לפני היציאה מהבית – נא להתעדכן בעזרת הטלגרם שלכם, יתכנו שינויים של הרגע האחרון – עקב אילוצים שונים.

 

הצהרת אחריות – אנא, קראו בעיון

בהרשמתי שלי ושל חברי לטיול אני מצהיר כי מצב הבריאות תקין והכושר הגופני מתאים לטיול כפי שמתואר במפרט זה. טיול זה אינו טיול מאורגן. הודעה זו אינה הזמנה או המלצה לטיול מאורגן ולא קריאה להצטרף לסיור שכזה, על כל המשתמע מכך. כל מטייל המצטרף לסיור מודע לכך שהאחראיות הבטיחותית והביטחונית היא עליו בלבד. אף אחד ממארגני הטיול והמדריך – אינו אחראי לכל נזק, ישיר או עקיף, לגוף או רכוש, שיכול להיגרם מהלך הטיול, או עקב ביטולו או שינויים בו, מכל סיבה שהיא, לרבות בגין תאונה, אובדן, גניבה או הוצאה שהיה על המסייר להוציא בגינם. בידי כל מסייר הזכות לעשות בעצמו ביטוח מלא ומתאים לגוף ולרכוש, ובאחריותו בלבד. אם אתה מתחת לגיל 18 נא ודא שהוריך לוקחים את האחראיות הבטיחותית והביטחונית עליך.

 

 

אנו מבקשים מאד לא לאחר לשעת היציאה.

 

מחיר ההשתלמות השנה יהיה כך –

עד גיל 30 – 100 שקלים
מעל גיל 30 – 150 שקלים

התכנית השנתית והחוזר מתפרסמים במגזין/אתר כלנית, אפשר להיכנס בקישור –

http://www.kalanit.org.il/kalanit-workshop-program-2020-2021/

 

קראו על צמחי ארצנו, מאמרים, תמונות וסיכומי השתלמויות במגזין/אתר כלנית – https://www.kalanit.org.il/

טלפונים לבירורים ושאלות, תגליות ומציאות:

מימי רון – 052-8746424

אבי שמידע – 054-8820172


להתראות,

אבי שמידע ומימי רון

Print Friendly, PDF & Email

הרשמה לכלנית